1. Plata
Puteti efectua plata produselor comandate pe www.tipotaida.ro prin urmatoarele metode:
*Plata la livrare (ramburs);
*Plata prin ordin de plata pe baza facturii proforme.
2. Tarif livrare
Sc Alpha Group SRL va livra toate produsele comandate prin intermediul serviciilor firmei de curierat rapid Fan Courier, Nemo Express sau Prioripost, in funcție de ariile de acoperire a celor trei firme de transport rapid.
Daca preferati o alta modalitate de livrare va rugam sa ne comunicati la plasarea comenzii.
Nemo Exprees / Fan courier / Prioripost:
-pentru cumparaturi de peste 500 de lei, transportul este gratuit;;
-pentru cumparaturi de sub 500 de lei, costul livrarii este 25 lei;
3. Termen de livrare
Coletul dvs va fi livrat in 2-5 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii in functie de curierul ales:
Nemo Express/Fan Courier/Prioripost - 2 - 5 zile lucratoare;
La produsele personalizate se poate suplimenta termenul de livrare cu 2-3 zile, in functie de complexitatea lucrarii.
4. Optiuni plasare comanda
Comenzile se pot plasa:
a). metoda clasica de comert electronic (se adauga produsul in cos, se completeaza datele de livrare si se plaseaza comanda);
b). prin email pe adresa office@tipotaida.ro;
c). la telefon 0232 260 250 de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.
Atentie:
Cumparatorul este obligat sa verifice integritatea respectiv existenta tuturor coletelor (in caz ca sunt mai multe colete acestea vor fi numerotate astfel:1/2, 2/2 etc.) si in caz ca observa neregularitati sa consemneze acestea pe documentul de transport (AWB) sau sa intocmeasca un proces verbal cu observatiile sale, semnat de el si de agentul care a efectuat livrarea.
Cumparatorul este de acord ca fara aceste formalitati nu va fi luata in considerare nici o reclamatie ulterioara legata de livrarea produselor si prin urmare nu poate sa-si exprime nici o pretentie impotriva SC Alpha Group SRL.
Comerciantul nu se obliga sa rezolve disputele aparute intre cumparator si agentii serviciului de curierat rapid, dar poate sa-si acorde sprijinul cumparatorului in unele cazuri, daca acesta din urma face dovada ca a incercat, insa nu a reusit sa revendice problema aparuta si consemnata pe documentele de transport conform cu prevederile de mai sus.